TIPS

Hejsan, idag var det skolfotografering. såg inte så speciell ut vardaglig liksom. tänkte köra en liten lista med tips till vad jag tycker man ska köpa/använda inför hösten/vintern so here we go..

*jeans leggins i fina färger
jag har fasnat så otroligt mycket för dem, för det första är de jätte
sköna och för det andra ser de ut som vanliga jeans. äger redan tre par i svart mörkblå och lite ljusare blå.
ska defenetivt köpa mig ett par till i grått ! hur snygg som helst!

*stickade koftor i grått svart brunt och vitt
koftor ät nog det bästa som finns mysiga varma och man kan ha på sig dom när som helst.
ska absolut leta efter några i lugna färger. det blir skit snyggt nu på hösten.


*stövlar och pumps i låg klack
det ska ju inte vara jobbigt att gå i snygga skor så ett stort ja till snygga stövlar och pumps i låg klack.
nu till hösten måste jag köpa in ett par svarta vi får se vilka.

*silvriga ringar och smycken
Jag har nästan altid varit den som använt guld smycken, men nu så är det silver som är finast i mina ögon.
det är super gullit och sött med kanske några silver ringar på fingrarna. a big YES

*benvärmare och strumbyxor
Jag använder ofta strumbyxor och det är jätte mysig och snyggt. ska absolut köpa in mig ett lager med svarta strumpisar. och så har vi benvärmarna. vill hitta lite strump liknande sånna som inte är så tjocka och klumpiga! hm måste säkert ha de så där får man leta.

hoppas ni fick lite insperation nu och hoppas jag inte glömmer vad jag ska köpa i morgon. vi syns senare sötisar
BIG LOVE/DIANA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0