lugn i stormen

HEJSAN alla små söta. idag har det varit chill i skolan :) de nu det gäller liksom. förövrigt har jag försökt lära min hund att gå efter mig och det har gett resulat :) efter skolan kom jag hem och drog ner till centrum med Hicham för att köpa lite saker. senare gick jag och va med nazgol haha käkade lite och snacka persiska med hennes mor SKÖNT! så man inte glömmer språket.. mami kommer hem om två dagar och då är de gifts man får ! hon har tydligen köpt så kalade "bling klockor" haha mjaa får se hur det blir.. på helgen blir det nog hötorget med Aziz haha och på fredag nova med killarna haha har lovat att komma. JUSTE! jag måste snacka med pappa om väster ås.. det får jag ej glömma.. ska ladda ner några godingar nu sen titta på en speciell hemsida lite ansökan och grejjer.. vad ? jo det säger jag inte PEACE AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0