söndag

SHALOOW, idag är det söndag den jobbigaste dagen i veckan men ändå värsta chill dagen. idag har men inte gjort så mycket, gick ner till centrum med aleksandra och köpte ngn mineral grej. sen gick vi hem och christelle kom hit och jag fixa henne lite och hon massera min rygg haha som jag typ har dött av den senaste veckan men nu känns det lite bättre. jag är fett glad att det är lov nästnästa vecka och efter det prao :) ska bli roligt! igår köpte jag en mysig koft grej i brun från hm har desvärre inte tagit ngn bild :P haha en sak till blogg suger! man skriver vad man gör men vem vill veta liksom haha :) nu ska jag dunka hög musik i mitt rum och sova på golvet haha pallar inte mer. PEACE AND LOVE !

varje gång jag lyssnar får jag rysningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0