today

Vad ska man säga? en rätt vanlig dag. efter skolan skulle jag till ip och fick skjuts av jojo och sen så pallade jag inte vara där så vi åkte tillbaka då kom emma och kristell och hahah en rolig sak hände ! efter drog jag och emma till nova in i dans salen och gud vet vad vi gjorde haha, dansade dancehall new age cheer och massa andra tillomed tango xd. sen gick vi till leyla och sedan hem till mig. i morgon blire rix fm festivalen med emma, får se om det blir roligt annars är det ingen ide att stanna :P här kommer några bilder från idag,




(haha den sista bilden är inte seriös). ja lite bilder vart det. i morgon
kommer det många fler ! syns senare lovers !
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0