lördag-söndag

hejhej ska ta och berätta lite om igår. vakna rätt sent sen kom emma ner till mig och platta mitt hår medans vi titta på simbad haha sen åkte vi till upplandsväsby och titta runt i lite affärer. vi käka lite på subway sen :) efter åkte vi hem till gullungen negar som nyss hade slutat sin basket träning vi satt och snacka hoppa stuttsmatta haha och satt  och lyssna på mjuusic, sen när vi kom hem gick vi hem till emma sen ner till mig igen och hängde lite i centrum och träffa, carol natta och kim. sen kom leyla och kimberly och vi drog till nova och titta på hancock, sen gick vi in i dans salen med armin och lyssna på hög musik och jag typ sträckte magen haha :) sen så gick vi hem och jag sov hos emma. idag ska vi till täby och leta efter jobb kanske haha sen ska jag titta på en jacka :) men vi syns <33 

en bild på emmas fjortos tid söt va ? :)

Kommentarer
Postat av: Linn

shit jag kände inte igen henne :O

2009-05-11 @ 18:45:28
URL: http://Linnjuvelin.se
Postat av: EMMA

JA DIANA!!!!!!!

2009-05-12 @ 08:34:27
Postat av: s

hahaha auu emma är alltid söt! :')

2009-05-19 @ 14:51:51
URL: http://jruuwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0