ibland är det torsdag

nejnejnejnejnej och åter igen nej
ibland leker jag blåst men jag fattar allt. ibland fattar jag ingenting men försöker förstå. ibland tycker jag att det är svårt och ibland lätt. ibland kan jag skratta men så fort du vänder faller tårarna. ibland kan jag tänka på dig och det är det som hjälper mig igenom dagen.


Hejsan älsklingar, idag har jag gått runt som ett troll i skolan med pyjamas typ haha men så är det bland man orkar helt enkelt inte fixa sig. efter skolan drog jag och emma och dansa och sen hem till henne, på vägen dit plocka jag en rätt fin bucket som jag gav till monika. jag fick också träffa emmas mormor och morfar och gud va gulliga dom var haha jag dör.. i morgon ska jag nog dit igen och fira och på kvällen får jag se om leyla ska sova hos mig. bloggar mer i morgon om jag får tid

PUSS OCH KRAM IRANI BANAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0