fredag och lördag

Hej alla bebisar. tar en runda om vad som har hänt de senaste dagarna. i går så åkte jag och emma till stan och titta runt lite såg the hottest black suggar som dessutom ragga på oss haha :P sen träffa vi adam och andrea som vi stod med en stund. senare kom sejla och malin som skulle titta på skor typ.. senare drog vi till punktshop och titta på tung piercingar och guuuuud vad jag längtar till lovet för då ska jag ta hål ! :) senare på kvällen drog vi till rix fm och lyssna på musik och det va så jävla mycket människor man´haha flashbacks från the voice. efter mötte vi karol och sara som vi va med en stund och träffade på sötaste killarna som typ frågade efter nummer och grejjer... haha dessutom blev vi kompisar med rockare så grymt sköna haha ..sen drog vi töntar hem och sov haha. idag åkte jhag till upplands väsby och la undan massa kläder vi ska dit i morgon och köpa. ska också färga och klippa håret får se hur de blir kanske en spretig lugg :P jaja i morgon blir jag borta hela dan och "utfoskar med emma" så hinner inte blogga :) puss så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0