tävling!

jag och leyla gick runt lite i wedins idag, sen så kom hon och jag på att vi kan ju lotta ut något till våra läsare. Och då så hände de! :D Vi köpte en brun väska från wedins. och nu hade vi tänkt att lotta ut den till någon av er. Det ända ni behöver göra är att skriva en liten länk till min och leylas blogg på eran. Ett litet inlägg om våran tävling och varför just ni vill ha väskan. En liten komentar i vår blogg så vi kan kolla på eran motevation. Och Glöm inte att väskan är värd 599:-, haha så det sved lite att köpa den och ge bort, but we are goood peoples :D


tävlingen avslutas nu på söndag

Kommentarer
Postat av: Anonym

väskan var jätte fin och sööt jag skulle jätte gärna villja ha de:)

2009-03-27 @ 17:09:08
Postat av: CLIP

Jag är med=)

Jag vill vinna den eftersom jag tycker väldigt synd om mig själv eftersom jag faktiskt, tro det eller ej, inte har en enda brun väska. Den var väldigt fin och rymlig också, så att jag får plats med alla mina saker=) Hoppas på vinst!

Ha en bra kväll!

2009-03-27 @ 19:27:19
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har typ värdens fulaste väska och har jusst inga pengar och nu är jag kollade inte på bloggen jag bah yes tänk om jag kunde vinna :P Jag känner mig typ as udda när jag är i typ täby min väska är för ful :O Så jag vill jätte gärna ha den dära super snygga väskan <33

2009-03-30 @ 16:09:28
Postat av: Amanda

Oj jag glömmde skriva vår blogg :D

2009-03-31 @ 11:10:42
URL: http://nissante.blogg.se/
Postat av: Cicci, den mansgrisen.

Nämen tjenare diana. Cicci här på tråden. eftersom erika har en sån väska så tänktr jag jävlas med henne och vinna den här. Mihihi! Jag har ju bästa motivationen. PICK ME!!!!!

2009-04-11 @ 16:28:49
URL: http://land.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0