EN DAG MED TARA SAM OCH SINA

Hejsan. idag har man gjort mycket, lite allt möjligt faktiskt. vakna runt halv tolv och åkte till stan och hälsa på tarajoon haha gjorde en liten make over på henne asso sminka måla naglar och hon blev as gulli.. senare drog jag och pappa till kista men exakt när vi kommer är affärena på väg att stänga så vi sket i och drog till kista grossen. där köpte jag inpackning och godis. senare kom jag hem och tvätta håret och exakt när jag är klar smsar sina och säger att han är påväg till mig jag ba okej ? så jag tårka mitt hår och sen stack jag och sina och mötte sam sen gick vi på berg och chillade haha bilder kommer sen. kom typ hem nyss och jag ska ner och umgås med papii och titta på tele haha.. i morgon är det inte mycket planerat men får se vad jag gör och föresten glad midsommar till dom som firar det ! pösspöss älsklingar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0