blogg, vad är det ?

Hejsan, idag tänkte jag inte skriva om vad jag har gjort utan om något annat.. jag tänkte ta upp en sak som jag länge tänkt på. en blogg. vad har man egentligen en blogg till för? är det för att lägga ut kläder man köper, skriva om sin dag, lägga ut bilder och dagligen uppdatera? eller är en blogg ett personligt ställe där man kan skriva om sig själv vad man känner och hur man lever i dagens läge? jag har tänkt på det ett tag nu och det känns som om allt detta bloggande känns så falskt. man kanske är världes lyckligaste eller så orkar man bara inte.. jag slår vad om att alla mår dåligt någon dad, orkar inte mer, känner sig ful eller helt enkelt har haft en dålig dag med massa problem. ibland kanske allt känns perfekt. mitt liv är liksom inte häller perfekt. alla har säkert något på hjärtat som bara vill ut. ibland kanske man bråkar med folk och går runt och tänker på det ibland leker man ball och säger (jag skiter väll i den/dom) men igentligen kanske det är det enda som finns i huvudet. ja tillbaka till saken en blogg ska den vara om alldagliga saker eller mer personlig ? puss på er hjärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0