spetsigt

kom nyss hem från en katastrof enligt mig iaf haha. min mobil försvann och jag fick panik för att jag trodde att den var på sl tåget. jag börja gråta :S leyla sprang och hämta nummret till sl från press byron medans jag fortsatte att ringa min mobil. tillslut svarade en spansk kvinna och sa att hon hade mobilen jag sa panikslaget VART hon ba kom tll vallentuna bowling hall hahah vi sprang allt vad vi hade och fick mobilen :D var annars i täby och hade skoj med flickorna ehm speciellt mc donald haha blattar you know sen drog vi hem jag köpte ett spets linne från gina fast vet inte om jag vill ha kvar det
kanske byter i morgon. tack till spanska kvinnan höhö <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0