Onsdag

hejsan, idag var det onsdag då och ennu en dag i skolan som har gått bra. vaknade trögt i morse sen drog jag till leyla vi promenera till skolan, hände inget speciellt vanlig dag bara. efter skolan drog jag leyla och emma till ett solarium och vänta på sejla som skulle sola. då kom några plastic barbies och dampa haha roligt men inte för mej haha var skit rädd :D sen kom jag hem och tog en expresso dusch om man nu kan säga så. i morgon blir det sov morgon och eget arbete sen slöjd vet inte vad jag ska göra dåligt flyt kanske. inte många som vet inte ens mina närmaste vänner jag målar på fritiden planerar gåra en tavla snart haha hobby tönt. se yah mah läsare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0