MY DREAM BOY

Jag gillar hår som är
[X] Brunt
[ ] Blont
[ ] Rött
[X] Svart
[ ] Färgat i en galen färg
[ ] Kort, eller "normal längd"
[X] snaggat

Jag faller för ögon som är..
[X] Blå /kristall blå
[X] Gröna
[X] Bruna
[X] svart
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[ ] Stora
[X] Normalstora
[ ] Små
[X] Som blinkar flörtigt

Jag gillar killar som är...
[ ] Långa
[ ] Lika långa som mig
[X] Längre än mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig
[ ] Blyga
[X] Vältränade
[X] Fotbollsspelare
[ ] Ishockeyspelare
[ ] Orienterare
[X] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[X] tränar på gym

Det är snyggt när killar...
[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[ ] Inte har allt för många tatueringar
[ ] Använder speedos
[X] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte
[X] Har häng (fast inte över drivet bara så där lite gulligt haha )

Detta säger allt om en kille...
[X] Hans kläder (Killar ska kunna klä sig)
[ ] Hans moppe
[X] Hans leende
[ ] Hur ofta han är med kompisar
[X] Hur han behandlar sin mamma
[X] Hans personlighet

Det är gulligt när killar...
[X] Ringer ofta
[ ] Smsar non stop
[X] Är svartsjuka
[X] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[X] Ger mig små presenter
[ ] Väljer/Köper mina underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[ ] Gråter till filmer
[X] Pratar om giftemål och barn
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk
[X] Kan sjunga riktigt bra
[ ] Skriver egna låtar
[ ] Är lite pluggis

Detta står jag INTE ut med...
[ ] Kaxiga killar
[X] Blyga killar
[X] Killar som slår ner folk
[X] Överbeskyddade killar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[ ] Killar som kör moppe
[X] Som aldrig kan erkänna sina fel
[x] Killar som röker och snusar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0