klippa färga klippa färga klippa

när jag var i iran så färgade jag mit hår ljusare det vill säga jag tog bort allt mitt svarta hår och färgade det till en gämn färg. det blev rätt slitet så det är nog dags att klippa och kanske färga igen för att jag har märkt att min utväxt har kommit FULT så nån gång i helgen får jag be monika klippa mig sen ska jag snacka om färgen det kanske jag går till frissan för det är säkrare färgen som jag har nu är rätt svår att förklara men det är typ ljus brun fast lite guld aktiga hållet se försa bilden så ser det ut. men iaf här kommer några bilder på adriana lima är det inte någon mer en jag som bara älskar hennes hår ? kanske färga till den färgen i mitten rätt snygg fast lite mörkare då<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0