akryl naglar

hejsan. för typ två timmar sen kom jag hem från täby. därborta hände det mycket saker så lyssna nu haha. emmaboo och yasse upptäckte att man kunde åka skridskor i täby så de gjorde de :D samtidigt gick jag kim och leyla runt och titta på kläder. i gina så provade vi tusen olika kläder och jag hitta mina favoriter. jag ska satsa på jackan och jeans tightsen en skit rosa tunika teesha. jag köpte en hallon rosa body som var på rea en kvar ! från 129:- till 29:- slänger in en bild. vi käka på mc donalds kyckling hamburgare is the shit. när vi va på väg hem var alla tåg inställda så vi drog till bowling hallen. när vi kom hem fixa jag akryl naglar till leyla *stolt* pusspuusss<3






Kommentarer
Postat av: EMMA

USH VAD FIN MAN KAN VARA :D

<33333

2009-02-25 @ 22:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0