SJUKASTE DAGEN

Rubriken säger allt... vaknade runt 9 av att jag blödde näsblod haha skumt. sen smsa miss america och fråga om jag ska hänga med på africandance vilket jag gjorde. jag säger bara det roligaste som finns haha karin och gaga gjorde att jag börja asgarva hela tiden och ngn ant mary eller ngt haha. iaf senare så fikade vi och dansade till massa låtar. christelle körde den gamla bombompow och jag bara satt och åt. vi promenera till up centrum tog låång tid(skiiiiit lång tid.)fast igentligen skulle vi till bromma och träffa caleb och mohammed hahah inte jag men chrissan! jag vill ha jackos bror kattigast! sen åt vi ngn kycklingbitar och så och titta på kläder. vi hade inga biljetter och jag vardamp på christell så vi var tyvnna att köpa från atomat haha inte lyckat. enare kom jag hem och har umgåtts med steeven och elisiie pluggat första världs kriget jobbat bild och laddat ner låtar åt pappa:D JAG KÄNNER MIG FETT LYCKAD :D haha. i morgon ska jag kanske till sollentuna om inte bertleyla hinner hem tidig annars orkar jag inte vänta... ha det bäääst PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0