HAHAHAHAH

nu är det fan måndag och jag bloggar sämst men vem bryr sig haha:P jag köpte presenter igåroch lite saker åt mig själv så de nais. snart är det julafton jesusfödelse haha :D nejmen jag vill ha mina julklappar. det finns två jackor jag vill ha kan inte bestämma mig en fjällis asso inte fjortis utan ennvanlig jacka typ som är svart den är rigtigt fin och så en jacka från zara som jag diggar stenhårt. skorna blir det idag då.. aja nog om det jag har hittat jordens mest skönaste kille asso fatta hur mycket jag garva när jag titta på videon jag tänkte direkt han slår fan leylas imiteringar upp till 100% hahah as sköön! BIG LOVE N BLESSSSS GODNATT

(lyssna när han säger detta i slutet hahaha)
'OOH LORD JESUS, LORD JESUS, LORD JESUS MEZUMI UMBA KUMBALE, UMBA KUMBALE OH MEZUMI'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0