Oj.

Hejsan bloggen, jag har inte skrivit så mycket på sistonde man hinner liksom inte med skolan och allt. Men här kommer lite uppdate från de sista dagarna. Jag har tagit skolfoto vet inte hur det blev men vi får se lite senare, har haft skola och läxor ! äntligen liksom hela lovet utan jag vet konstigt men jag tycker det är roligt haha. Idag var jag med Cicci och Arvid och spelade call of duty 4 haha jag äger (inte!) haha men jag försökte senare gick jag och Cicci hem till henne ch städa plugga och åt :D efter det gick vi och tittade på handbolls träning. Nu är jag hemma ialafall och tittar på so you think you can dance. Imorgon blir det väll en lite film efter skolan eller något sånt. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0