Höst saker.

Hejsan sötisar har värkligen varit hämskt dålig på att blogga sorry! Iallafall så var jag Emma och Leyla i täby idag och hade det skit skojjsigt. Vi gick runt lite och titta på saker och ting. Leyla och Emma tyckte sen tidigare om en halsduk -poncho som jag köpte så de köpte också sånna från Lindex. Själv har jag köpt lite saker till hösten bland annat två bas linnen och en mössa från gina tricot en tunika lösnaglar och halsduk från hm läppglans och socker doftande perfym från kicks. Jag har också köpt ett par uggs från ellos och i nästa vecka ska jag köpa ett par finfina svarta skor. Imorgon är det skola så jag måste vakna tidigt så jag får se om det blir något bloggande i veckan. Puss och Kram <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint mösa

2008-09-19 @ 17:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0