Tisdag

Hejsan sötisar, dagen börja med att jag och emma gick till tv rummet och titta på montel show sen käka vi frulle hihi. Mamma hade tidigare ringt och frågat om jag kunde åka till täby och köpa hårfärg till henne vilket jag gjorde. Jag och emma åkte dit runt ett tiden kanske sen var vi där till fem tror jag. När vi väl köpte hår färgen och fondation så skulle vi dra och titta på vero moda så kom nån kvinna fram till oss och fråga om vi vill vara med i en axe(kill deoderant) tävlig att man kunde vinna 10000 på hm typ. självklart va vi med och fick en tee och en mini deo haha. Vi stod framför kamera och berätta hur v skulle förstöra för en kille som gick på date eller nått sjäkv klart kom vi på det sämsta...
Emma: hej jag heter emma och sin ålder
Diana: hej jag heter diana och min ålder
Emma: jag skulle typ klä ut mig till en kärring och fisa
jävligt mycket vid bordet bredvid och kasta mat bak eller nått
Diana: hahahahah, jag vet man kan ta alla sina tjej
kompsar med sig och störa killen typ ringa hela tiden
Emma: aaaaaaaaaaa...
Diana: hahahahahhah
Ja ni ser det kanske är värt en hel del shopping haha
puss och godnatt mina änglar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0