Tack Leyla

Älskling, My soulmate.
Hur ska jag kunna glömma allt det ? du är prinsessan från himlen. Du hjälper mej ialla svåra lägen. Stöttar mej fast du själv inte orkar.
Gumman du är finaste, Och om någon skulle försöka förstöra din och min vänskap ska jag stoppa upp dom.
Jag är grymt glad att du finns där, Jag tror inte att du glömmer mej vad som än händer och jag inte dej.
Ouuuf minnerna.
MAMMA OCH PAPPA SKA GÖRA KLART.
HAHA, FÖRSTA STEGET.
MIN TOALETT CPAR.
MARKUSIA.
GURRA :p
VECKANS BABE.
asså älskling du är oslagbar. snart 7 år med dej och jag tröttnar fortfarande inte.
Äru trött.? Hoppa på min rygg vettja :P
HAHAHAHAHAHAH <3
SENI SEVIYORUM ÄLSKLING
finns för dej, genom allt och alla..
från LBK@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0