Dance with me.

Heejsan har inte bloggt på länge men nu är jag tillbaks har nemligen inte haft mitt internett. Idag har jag varit i Kista och köpt nya hörlurar till mobilen (jaaa) men inte vanliga utan stora som är as bra. Menmen sen åkte vi till rinkeby och till en skobutik as snygga skor för 245kr som jag vill ha fick köpa dom men dom var obekväma ! jag köpte också 5 par nya underkläder as söta. Och tack till Monika som köpte jätte söta örhängen. Pappa håller på att lära mig irani alfabetet haha inte så lyckat men han säger att jag måste kunna läsa också och inte bara prata. Efter det kom Leyla, Sejla och Menea och knacka på ja så stod man där i härliga pyjamas brallor men gick ut en stund och nu är jag hemma. Puss<3

Kommentarer
Postat av: Parasto

YeaaaaY Go farsi alphabet!!!! ;D

2008-10-25 @ 22:43:11
URL: http://astiii.blogg.se/
Postat av: Diana

haha ABT.... Ska bli bäst fan! (:

2008-10-25 @ 23:13:45
URL: http://dianosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0