dianosh.blogg.se

godmorgon, vakna nyss till att jag hörde mina syskon as garva i trädgården. och typ nyss var jag nere och drack en iranie chai haha. iaf idag vetjag ine vad som händer lite ändrade planer för att sofie inte kunde göra något. ojuste igår kväll hände en rolig sak.. jag ringde leyla för att prata med henne men dom var och basta så jag gick dit till bastun men dom hörde inte nät jag knacka, jag sprang till mahmud men hans irriterande kompis öppna och prata as länga men till slut fick vi nycklarna vi kom för. jag sprang till bastun och kom in och banka as hårt på dörrer asså andra dörren och då kom en ruski mormor ut och ba jag nej svenska njiet hahah jag bah sa på ryska att hon skulle säga vart dom är hon ba dom gick för några minuter sen hahaha fan vad jag skämdes ! jaja haha pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0