valborg

Hejsan, här kommer lite update. Skolan slutade i onsdags eller då fick vi sluta eftersom att det var valborg. Efter skolan åkte jag hem och tänkte packa lite pyamas och skit men det glömde jag (fan!) jag skulle sova hos sötnosen Malin. När jag kom till henne så gick vi först till hennes mor för att träffa hennes brors nya flickvän eller Malin ville se henne. När vi kom dit frågade Malins plast pappa om vi ville ha bamse korv så vi åt och sen gick vi över till hennes far som bodde 3-4 minuter bort. Väl där så hoppade vi stuts matta och Helena Malins plastmamma visade oss konster. Vi drog til majbrasan vid nio tiden och då mötte vi Emil som kände Malin han gick i fackeltåget honnom hängde vi med hela majan. Sen så sa jag vet inte vem att vi skulle gå och skrämma en som hette Lucas eftersom att han låg och sov och att dörren var öppen, aja vi gjorde inte det men vi gick dit och var där ett tag. När vi gick hem var det chips och godis och en rolig film som gällde. Malins syster Amanda hade också med sina kompisar hem. I dag så vaknade jag och Malin och tittade på en pricessas dagbok 2, jag åkte hem vi halv tre tiden och sen var jag med Tais och Leyla. Nu har jag en täpt näsa så jag måste gå ner och dricka en kopp te och ta det soft godnatt<3 // Diana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0