Fotboll

Hejsan, idag har jag varit och tittat på en fotbolls match i Lindholmen. I dag i skolan så gick allt ganska bra jag var inte lika trött som jag brukar vara utan lite mer liv lixom. I dag var det pasta sallad till lunch och jag måste säga att den var riktigt god. För några dagar sen åkte jag och min pappa och shoppade lite, jag köpte en skinn jacka från Cubus 799:- äkta! en london tröja från outlett i barkaby alla kläder tillvärkas där så det blir mycket billigare. Jag köpte också rouge från hm för 49:- i går var jag med Cicci, Johanna, Erika, Elvira och Sofie. Jag och Johanna skulle designa om hennes blogg lite och den blev söt.
Kom nyss hem från tåget och gick till Elsie vi snacka lite och nu har jag grävt fram bikini toppen Stefanie vill låna. Nu är klockan halv nio så jag ska ta och duscha sen ska titta på tv vi syns i morgon ha det bäst, från Diana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0