ont i halsen,

Hej,  jag ligger här och är sjuk inte så kul faktiskt jag vill hoppa up och bara springa typ maraton loppet eller något jag orkar inte ligga och sjuka mig.  Ska få besök sen av mina kusiner dom kan man ju inte komma nära får ligga isolerad i mitt rum hahha jag kan ialafall vara inne på datorn mera. Jag har kollatt runt i olika affärer och betsämt mig för att köpa några saker till våren, en tee från gina med bambiee motiv för 99:- och ett par loafers från din din sko för 299:- sen finns det två par jeans som jag gärna skulle vlja ha ett par från gina med ett guld kedja på bak fickorna och så ett par andra från hm ett par vita stuprör, Ska åka och shoppa nästa vecka så då kanske jag slänger in några små bilder.
Puss och kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0