Leyla Borssén

Hej, nu ska jag berätta något som igentligen är lite privat men jag och min barndoms bästis har varit vad ska man säga inte osams men det har varit som en is vägg mellan oss vi hade tappat kontakten och jag blev så arg så att jag gjorde en profil på min playahead och hon tog åt sig och vi börja skriva den långa texten efter den andra till varan och många starka minnen kom upp jag älskar henne och hon är min syster ni som inte fattar något nu kanske tycker att jag är lite patetisk och skriver men om man är arg på någon som man älskar så mycket så är det som att gå runt med en sten i magen och det gör ont. Efter att tag av strömande tårar så bröt vi isen vi skrev allt vi kände och vi löste det mästa hoppas jag, jag menar med det här inlägget att dom som bråkar med någon som dom en gång stått nära gör ont även om man inte märker det direkt. Som vilka töntar skulle ha gjort sprang jag till henne och vi stod där helt mållösa och bara titta på varann. Turk Leyla Borsen, Iranierpolacken Diana Ebrahim Pour älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0