Kläder!

Hejsan alla läsare, i lördags var jag och shoppa lite äntligen ! jag köpte en bambiee tee från gina för 99:- en vit topp från hm,s nya kollektion för 98:- det var av toppar och tee´s sen har jag köpt ett par jätte söta skor från skopunkten svarta med en liten rosett längst fram på skon för 249:- dom ska jag nog använda när min kusin gifter sig. Mina syskon var små änglar och köpte en "present" till mej en påse från glitter med smycken i som tur var att det fanns faktiskt några saker som var riktigt söta så jag blev glad. I går var jag i stan med Tais och Anna vi spelade Laser dome haha det var skiit roligt fast jag sög, I första kvarten så var vi tre tjejer ensamma med typ 30 killar fett pinsamt att köra dom var typ experter poch så kommer jag och ska spela. I andra kvarten så kom jag trea av dem i min grupp (stolt) det var super roligt. Jag köpte en tee från punkshop som det står I love Stockholm på sött med en kofta till eller något. Vi tre fick sen sjuts av min kära Aziz i hans last bil hem. Alla på hötorget gav oss frukt och blommor tahha men konstigt igentligen de viska om att jag var Aziz dotter och blev skit rädda. Japp det var allt Puss och kram // Diana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0