Hej,

Idag har jag slappat ! varit med min kompis Tais och passat min lillebror. Först så gick jag och Tais ner till centrum för att posta ett vykort vet inte vart min plast mor sa att jag skulle skicka det åt henne vilket jag gjorde, vi gick ner och blev super sugna på glass.. me loves glass och eftersom att min hals gjorde ont så jag visste att glass skulle lindra det fans typ en ny sort av callipo annanas och lemon den var värkilgen god! Efter det gick vi hem till henne och gick in på bloggen för att förklara hur man fixa bilder och sånt. Min mor ringde vid två tiden typ och sa att hon skulle ner och bjuda oss på mat min lillebror följde me eftersom att min mor skulle jobba, japp där satt vi och fetta oss skiit mycket.
Senare gick jag och min bror hem till oss och hade judofajt ? hahaha ialafall. Nu ligger jag här och skriver. Nej nu ska jag gå ner och hänga med familjen. Och juste , jag var i en seconhand butik i centrum och hitta en friis and company tee och den kosta bara 45:- jag köpte den och sedan gick vi till en affår com heter ceci och där kosta den 299:- plus att den jag köpte var helt o använd YESS ! vilket fynd. Glad påsk ! + sötaste bilden på kyckling                                        

Kommentarer
Postat av: diana

fint namn du har ;)

2008-03-20 @ 23:34:39
URL: http://malkysoltani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0