Hårförlängning?

Hej alla läsare, jag har nu länge tänkt på härförlänngning och jag vet inte om jag ska köpa. Okej det kanske är snyggt men jag vet inte om det skulle passa just mej. Det finns så många färger och jag vet inte vilken som skulle passa mig Dark chokolate eller Bronse jag tror att de skulle passa mig bäst. Jag tänker absolut inte köpa syntes för att det ser så oäkta ut, äkta hår kostar inte så mycket jag var inne på en sida där de säljer förlängningar äkta och billigt affären ligger inne i stan så det är bra, alla är 60cm. Puss och kram // Diana
nu har jag bestämt att jag ska köpa jag ska hämta clip on sättet i morgon jaa!

Kommentarer
Postat av: elsie

diana riktigt hår kostar mycket.
hos en riktig frisörsalong kostar riktigt hår ca. 3000 kr. hehe, menmen är du säker på att de löshår är riktiga ?

2008-03-26 @ 21:37:10
URL: http://nassar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0