God morgon,

Hejsan, jag har nyss vaknat och tänkte blogga lite, igår kväll hade jag skit ont i magen vet inte varför kanske beror på att jag är krasslig och sjuk...... igår så gjorde jag inte så mycket var i skolan som slutade vid 14-15 tiden jag är inte hel säker. Vi hade påsk tema och var tvugna att göra kort som vi skulle sätta up vilket jag gjorde världens fulast kort ! hahaha. När jag kom hem från skolan la jag mig direkt och halv somna typ jag hade jätte ont i halsen så för mig blev det nudlar till middag. Idag har jag inte planerat något speciellt utan ska nog bara slappa och inte tänka på skolan och sånt. Jag känner mig pigg just nu men ändå utan kraft så jag bloggar igen lite senare. Ha det bäst + här kommer en bild på en soppa. MUMS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0