friterad banan

Hej, idag har jag varit hemma det var rätt så kallt ute så jag palla inte gå ut. Jag och min kära kompis Tais prata med varann i telefon typ 10 gånger utan anledning vi skulle göra något men vi kom inte på vad, efter typ en timma ringde hon och fråga om vi skulle dra till sibylla och käka men det var stängt så vi gick till en china resturang i centrum chiang jang typ vi beställde rätten som hette fyra rätter typ: två stora räkor, kött, grönsaker och en liten cola fast vi dela på en meny. Till efterrätt så fick vi fritarade bananer med glass det var igentligen konstigt att man friterade typ allt men det var gott, japp sen drog vi hem till henne och titta på 5an en film om ett kloster en komedi var det jätte bra faktiskt. Nu ska jag lägga mig i min mys säng och titta på tv bloggar imorrn. Puss och kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0