Teater.

Hejsan, idag har det varit en soft dag vi hade vankiga lektioner fram till lunch sen var det uppvisning i musik och dans. Det roliga var att när det tredje numret skulle upp träda så gick brand alarmet och alla i skolan fick samlas. Sen efter så slutade vi, jag och malin drog till Täby C och shoppa. Vi hittade några söta saker. Malin köpte ett par shorts som var riktigt söta och jag köpte ett par shorts och en tunika. Vi mötte Tais och hon hängde med oss. Vi drog till glitter och där köpte jag guld örhängen asså fejk men ringar. Efter det gick jag Tais karolina och en till tjej till Tais uppvisning i skolan. Nu är jag hemma och fett trött ska nog gå och lägga mig Puss och godnatt// Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0