Smink

Hejsan alla bloggare hoppas att ni har haft en trevlig dag för det har jag. Klockan 11.30 åkte jag till stan för att köpa lite smink, mitt håller nämligen på att ta slut. Jag gick runt lite i alla affärer och i Souk så hittade jag en jätte cool butik. Där köpte jag ett par brillor fett söta men jag vet inte om jag kommer använda dem så mycket. Senare gick jag till Ålens för att köpa smink jag gick runt och runt men jag visste inte rikgtigt vad jag behövde då fick jag hjälp av den underbara makeup artisten Vicktor som sminka mig och tipsade om vad jag skulle köpa. Så det blev en krämig puder från Lumene för 149:- och sen ett puder från Loreal true match 175:- som man ser solkysst i, ett härligt läppglans från hm 30:- och en rouge från make upp store 99:- nu tror jag att det räcker för sommaren. Här kommer lite bilder. Ha det bäst// Diana

Kommentarer
Postat av: a n n a

härligt med påfyll i sminkväskan :)

2008-06-08 @ 18:20:52
URL: http://asurvivor.blogg.se/
Postat av: diana

Japp,, :P

2008-06-08 @ 20:14:59
URL: http://dianosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0