Shopping.

Hejsan, i dag har jag och Maria vart ute och shoppat. Vi vaknade klockan 10:30 och vi gick hemifran klockan 11:00. Jag letade i manga affarer efter det perfekta kladesplagget och jag hittade nagra riktigt sota. En adidas liknade kofta brun vit for 200:- i svenska pengar och ett gulligt blommigt linne for 99:- vi gick ocksa in i en antik/dekorations butik och jag hittade en hand som var av glas som man kan hanga smycken och armband pa riktigt sot. Jag fragade i en frissor affar hur mycket det kostar att parmanenta haret och hon sa 200-300:- beroende pa harets langd, jag vet inte om jag vill permanenta mitt har men jag ska fundera pa det. Om jag nu skulle det skulle jag nog gora det lockigt eller vad tycker ni? Jag ska senare lagga in en bilderdagbok har i bloggen maste bara hitta sladden till min mobil. Nu ska jag upp och fira min 2 ariga kusin Jan som har namsdag har i polen (GRATTIS) puss och kram.
/ Diana 


Kommentarer
Postat av: tais

Å gör det kommer bli riktigt snyggt

MIIIIN LIlla Blatte:)<3

2008-06-25 @ 18:19:11
URL: http://flowery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0