Resan.

Hej bloggen, nu har jag entligen kommit hem inte till sverige utan till Warsawa. Vi akte i torstdags och kom hem i dag. Jag var nemligen och tittade pa min kusin nar hon tavlings simmade. Vi bodde pa hotell i tre dagar och det var helt underbart med strand och en beach + volleyboll :) Vi borjade dagarna med att vakna vid halvsju och ata frukost med alla andra simmare. Sen tog vi bussen och akte mot simhallen dar tavlingarna var. Min kusin Maria borjade simma for att hon hade en svag rygg nar hon foddes hon nu ar hon 2 av alla barn i hela Polen. Jag har tagit massa bilder som kommer i min bilderdagbok senare. Idag nar vi vi vaknade och akte till simhallen hande en ratt rolig/konstig sak. En av barnens mammor jobbade for en mode tidning och hon kom forst fram till min morbros fru och fraga om jag var hennes dotter och undra om hon fick fotografera mig. Hon sa att jag hade ett ovanligt ansikte som var intressant. bilderna tog hon nar jag inte markte eller jo jag visste att hon tog dem men jag skulle inte bry mig haha. hon ville ocksa att jag skulle beratta om mig sjalv aa pa polska japp jag forsokte mitt basta och beratta om vart jag kom fran min familj och sa. Senare klockan tio over tolv tog vi bussen hem till hotellet och at lunch. Efter var vi tvugna att packa och ta bilen hem. Nu ar jag helt slut och ska verkligen bara slappa. Ciao/ Diana

Kommentarer
Postat av: tais

2008-06-29 @ 19:48:35
URL: http://flower.blogg.se/
Postat av: tais

Åhh diana där har jag varit Riktigt najs där ju<3

2008-06-29 @ 19:49:49
URL: http://flowery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0