Polen.

Heeej, jag e nu i polen med min familj. Vi kom smidigt fram med flyget. Det gar inte att skriva de tre sista bokstaverna. Pa flygplatsen blev vi hemtade av min morfar och min kusin Alexander. Det tog tva timmar att aka hem, jag somna typ i bilen. Nar vi kom hem sa gick fi forst till min morfar och mormor sen tog vi bilen till min moster jag ska sova hos dem for att hos min morfar ar det lite trangare sa dar ska Hicham sova. Min moster har en villa sa det blir mycket plats over. Idag har jag mest gatt runt och tittat i affarer och hang ute med Hicham. Han fick nya kompisar direkt sa det ar bra. Nu ska jag och min kusse Maria dra ut och spela volleyboll sa ni far ha det sa bra. Puss fran eran Diana

Kommentarer
Postat av: Tais

Va men jag skrev vem jag badade med?

Men du är desutom min bästa bästa kompis

2008-06-18 @ 09:09:35
URL: http://flowery.blogg.se/
Postat av: Leyla

Tais du behöver inte försvara dig själv, du vet själv vad du tycker och Känner,

2008-06-21 @ 18:33:20
URL: http://kkalay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0