Naej.

Hejsan, idag har jag varit i grönalund med Leyla, Yasse, Emma och Mona det var värkligen grymt roligt jag åkte nog allt förutom vilda musen. Att jag våga åka fritt fall tilt vet jag nog själv inte men som sagt det är nu eller alltid haha. I grönalund fick man se artister uppträda bland annat EMD, Måns, Amy, Molly, och typ Kallakrolla eller nått sånt. Jag gjorde värsta misstaget att ta med min kamera men glömma att ta bilder särskillt när jag blev vi blev kompis med världes sötaste blatte clown. Nu är jag hemma och har sagt hejdå till Leyla`s Elsie´s och Tai´s hus, för i morrgon åker jag till polen med Hicham och ska vara där i en månad jag kommer värkligen sakna mina underbara kompisar. NAEJ NU BLIR JAG LEDSEN. Men jag ska försöka att blogga där borta också förhoppnings vis. Ha en underbar sommar alla bloggare och icke bloggare. Puss från eran Diana

Kommentarer
Postat av: elsie

nu eller alltid, taget från leyla och elsie :P

eyy diana, min laddare då ?

2008-06-16 @ 10:33:59
URL: http://nassar.blogg.se/
Postat av: diana

taget av lilla alfadji annars ?

den fick du av pappa puss

2008-06-17 @ 22:01:00
URL: http://dianosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0