Movie.

Hejsan, idag åkte jag och Tais till stan och titta runt lite i butikerna jag köpte ett jätte sött halsband som jag tjatat om i hundra år. Vi hade bokat biljetter i kista till en film så vi åkte dit. På väg ut från stan gissa vem jag såg ? jo, blondinbella med sin pojkvänn jag blev helt tokig och tänkte ta kort men aja det gick inte för vi åkte. I Kista så letade jag efter jeans och hittade att par bara för 99:- som innan kosta 499:- dom var jätte söta Tais tänkte köpa ett par jätte söta chinos men han ville inte senare ha dem. Vi tittade på brudens bäste man eller nu vad den hette, den var faktiskt jätte bra (rekomenderar). När vi kom hem så var jag tvungen att gå till Leyla för att häma min kam. Nu ska jag titta på tv och bara slappa ha det bäst // Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0