Jordgubbar.

Hej, idag var det jordgubbarnas dag har i polen. Vi gick runt pa en marknad och jag hittade den skonaste dansande dockan ever! typ en regge docka med en pipa i munnen. Ja ni far se den nar jag kommer tillbaka. Min kusin Anna e dansare sa de fick upptrada pa scenen idag, riktigt bra. Nar vi satt och titta sa log det en fyllegubbe som typ var helt doende(scary). Vi gick till en silver butik dar allt var av silver och jag hittade ett gulligt halsband som min moster kopte till mig TACK. Just nu e jag helt slut jag har ju faktiskt gatt runt i solen i 5 timmar pa jordgubbs festivalen. Jag kommer inte skriva mycket for jag hinner inte. Ska forsoka uppdratera sa fort som mojligt. Puss och kram.
/ Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0