EFTERBLIVET GODJUL OCH ETT TIDIGT GOTT NYTT AR

helloooo mina bebisar.. ja nu fick jag tag pa en data i iran haha. under den senaste veckan har jag varit i gorgan hos min faster och kusiner. dar borta hande det ratt sa mycket saker men palla rabbla upp allt haha det roligaste var nog att pa tva dagar friade  tre stycken personer till mig hahahahah men gaaash vad dom var heeta haha Leyla knows what iranie pojkar looks like hahah menmen en speciell fanns det allt min lilla bebo min drom haha lang snaggad bruuna ogon finaste leendet vita tander stooora breda axlar och hander och perfeeekkt haha jajaj.... i julklapp av papap fick jag ett namn halsband i guld tack tack och smycken och sma saker klocka smink en silver ring av min kusin zeinap bvlgari market... nu ska jag dra hemat alla vantar pa mig for just nu ar vi hos min kusse PUSS OCH KRAM KOMMER HEM OM NAGRA DAGAR


Kommentarer
Postat av: Leyla

uufff vilken kille :D Spara en åt mig :D Gumman det är nog dags för dig att kommer hem, imiss you even youre skwashings :Phahaha bebo älskardej

2008-12-30 @ 23:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0