diana i iran

hejsan har antligen fatt tag pa internett wohoo! men jag kan inte vara inne sa lange :( jag saknar sverige asso men iran ar anda fett roligt.. idag har jag inte gjort sa mycket vi gick ut till basar och titta pa klader och sant ojuste jag hitta namn halsband fast i akta guld sa det kostar ratt mycket.. hoppas jag far det som "julklapp" hahahha men iaf i morgon ska jag dra till frissan med min faster och kanske klippa mina toppar dom borjar bli slitna.. jag vill vartkligen skriva allt jag ska gora men jag vet inte just nu sa sorry ! under nasta vecka tar vi iaf flyget till nasta huvudstad GORGAN och halsar pa slakten ska leta efter data dar borta med lite snabbare internett. ha det bra puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: emma

MISSSSSSSSSSSSSSSSS UUUUUUUUUU

2008-12-15 @ 09:49:52
Postat av: emma

MISSSSSSSSSSSSSSSSS UUUUUUUUUU

2008-12-15 @ 09:49:53
Postat av: Leyla

FAAAAAAAAAAAAAAN KOOOOM HEEEEEM JÄVLA GRISUNGE !!!! <333333

2008-12-15 @ 10:33:56
Postat av: Marielle

Vill du bli veckans blogg, eller har du någon favorit som du vill nominera? Låt mig veta och lämna en kommentar i min blogg :) Självklart så lägger jag till bloggen bland länkarna i menyn om just din blogg blir vald.



Kram /Marielle

2008-12-17 @ 15:03:59
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: joyce

läs min blogg om hiphop r&b och annan musik, och var med och tävla om schysta priser!

2008-12-23 @ 02:27:37
URL: http://musicaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0