Snart måndag.

Hej fina blogg, idag har det varigt chill med Leyla och Emma och vi har typ gjort lite tjejiga saker haha. Igår så blev det ingen film kväll utan jag såv över hos Leyla och vi typ snacka hela kvällen så det blev mys. Imorgon är det skolfottot som ska tas och jag vet inte om jag ska ha platt eler lockigt hår ? men det fixas nog i kväll. För övrigt har det både hänt bra och dåliga saker en av mina farbrödrar ha gått bort så jag är rätt så ledsen och tänker på det rätt så mycket... Nu ska jag hoppa in i badkaret och ta ett lång mysigt bad och sen blir det jobb med håret om jag nu ska ha det ena eller det andra men jag bloggar ialafalla senare. Puss på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Parasto

Mm jag hörde att det var en av dina farbröder som gått bort. Fett sorgligt ! :'(

2008-09-01 @ 09:51:01
URL: http://astiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0