Regn.

Hejsan bloggen, idag har jag varigt en latmask. Först vakna jag klockan halv 2 och då kom Elsie och Stefanie vid det till fället kom jag på att jag skulle ner till papis jobb och ta hand om en hundvalp. Så jag var där i 1 timma typ sen drog jag hem. På vägen mötte jag min morfar och mami och lite senare Leyla och Emma så dom hänka till centrum med oss. Väl därnere så köpte jag ett par skor för bara 99 enkronor. Sen skulle jag skojja lite med mami och fråga om jag fick ta hål i näsan och oförväntat sa hon ja? okej men jag våga inte men det kanske händer under veckan. Det har regnat hela dan... *suck* och den glada sommaren håller på att försvinna men men det är skönt med hösten också eller vad säger ni? Jag kan inte vänta tills man bör börja shoppa söt vantar mysiga koftor och snygga skor !  Nu känns det lite bättre:) imorrn ska jag åka till Täby om jag hinner måste justera min kocka på ur & penn. Ciao mina sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0