Liten text.

tjejen: Hej
killen: äntligen, jag har väntat riktigt länge nu !
tjejen:vill du att jag ska gå?
killen: nej, var har du fått det ifrån? bara tanken får mig att må dåligt..
tjejen: älskar du mig?
killen:självklar, alla tider på dygnet.
tjejen:har du varit otrogen mot mig någongång?
killen:nej aldrig!, varför frågar du ens?
tjejen: vill du kyssa mig?
killen: ja, så fort jag får tillfälle till det.
tjejen: skulle du någonsin slå mig?
killen: är du galen? du känner mig väl?
tjejen: kan jag lita på dig?
killen: ja
tjejen: älskling <3
När killen tröttnar på tjejen läser han nerifrån och upp..

Kommentarer
Postat av: stefanie

haha, så rätt så!

2008-08-29 @ 20:09:33
URL: http://stefhunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0