Lite allt möjligt.

Hejsan, idag har jag varigt uppe hos Emma med alla flickorna och haft det mys! Jag, Yasse och Elsie bestämde oss för att baka tigerkaka mumsigt. Senare sjöng vi singstar och höll på att fixa bloggar och så. Nu för några dagar sen var jag med Tais i Täby Centrum för att hitta några snygga kläder till skolan och det gjorde jag.

Ett par jätte fina jeans från bikbok och en mysig vit stickad kofta veromoda, lite smycken har jag också köpt fast med papi och det blev två stora ringar i guld från hm två stora guld armband HM och Ginatricot, och lite sånna saker som behövs. Nu ska jag titta på The hunting party 2007 någon konstig film, menmen.... puss på kinden<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0