Kista.

Hejsan, idag har jag varit i Kista gallerian med min papi och Monika och jag hittade några riktigt söta saker. Först gick jag till gina där jag hittade ett jätte fint halsband i guldfärg med texten love jätte sött, jag skulle jätte gärna vilja ha ett sånt fast det står Diana så om någon vet tipsa! sen köpte jag också en fin klocka från Jetset som är riktigt fin..... Jag gick in på Kicks och hittade ett gel sett till naglarna som man bygger på själv i mellan längd för jag kan inte ha långa naglar det funkar inte haha. Jag köpte också ett lipgloss från bodyshop i melon smak helt underbar.... Nu ska jag ner och käka Ben& Jerrys och titta på en komedi film. Tusen pussar från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0