Fuck allt just nu.

Hejsan sötisar sorry för såligt bloggande men har fullt upp med skolan just nu. Asså jag visste inte att det här året skulle bli så himla jobbigt nu när man börjar hitta sig själv och börjar vara den man värkligen är aja men det är väll så när man växer upp. Idag har jag inte gjort så mycket utan först efter skolan var jag med systrarna nassar leyla och emma sen kom typ arvid och viktor som skulle fixa en present till zebbe och det gjorde vi fett nais den är nu asså! senare ringde zebbe och olle mig så typ gick runt och hängde och snacka. Rasta safari jag säger det typ hela tiden ett nytt ord för mig kanske ? Godnatt på er nu för jag ska lägga mig och typ somna snart haha, kärlek från Diana<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0