About 7 years.

Hejsan alla blogg läsare, idag har min kära papi fyllt år så vi hade en lite fest för honom. Igår kväll sov jag hos Leyla och Yasemin och vi tittade på en fett skön skräckfilm, senare på kvällen asgarva vi som vanligt till Denniz kom in och bad oss vara tysta. Yasemin är lite läskig när hon sover för hon vaknar helt plötsligt med äppel runda ögon och snackar. Senar idag var jag med Elsie och Steffie, Tais, Leyla och Yasemin med lilla Izabella.... Senare var jag och Leyla ute och leta efter Nora som hade försvunnit och vi hittade hene. Nu ska jag titta en stund på tv och sen logga in på msn och sen lägga mig och somna. Ojuste idag var det sol förmörkelse och jag tittade på den rätt coolt faktiskt, det lär hända igen om 7 år typ. Kärlek till er alla från Diana <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0